God dag!

Hur är det med er sötnosar?
Själv mår jag perfekt, är jätteglad idag haha :). Solen är äntligen här, så skönt! Men regn var ju också rolig haha, även fast det var lite dåligt att det var kallt, så var det skönt att regnet gick.

Vad ska ni göra idag? Jag tänker att nu ska jag spela på piano och lite närmare kvällen ska jag åka till min kusin, så det blir en ganska rolig dag :) .

Igår var det en fantastisk fest, vi skålade och åt tårta (bakad av mig och lillebrorsan det blev skit god! Haha). Sedan stannade alla gäster hemma hos oss och över nattade, det var jätteroligt. Jag och min kusin satt mitt i natten och spelade först någon spel som var ganska rolig och efter det tittade vi på "Hannah Montana - the movie" och "Bride Wars", båda filmer var jättebra, de rekommenderas självklart, man kan titta på de då när man har tråkigt.

Vi la oss vid fem på natten haha och vakande vid  klockan tolv idag xD .
Så var det :)

Nu ska jag gå... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0