En dag i stan

Heejsan på er :)

Idag så var jag i stna med den gulliga Harez, äntligen träffade jag henne hihi^^ Det var skiit kul ... Vi snackade om livet och allting i två timmar, sen stod vi på plattan där var det en plats där folket samaldes för Michael Jackson... Asså det är inte sant att han är död, vafan jag är jättechockad... men Rest in peace - Michael Jackson <333

I alla fall vi såg skiit kattiga killar omg vi dog haha xD....Sen vare dags att åka hem det var runt fyra och så ringde jag mammi för att undra vart hon är någonstans och det visade sig att hon var i stan och hon skulel köpa en resväska till mig (a), så jag gick då och träfafde mamma och tillsammans gick vi och köpte en fin ljus brun väska :))) .

Så var min dag...
Ska dra nu :)))
Puss ...

Rest in peace "the king of pop" <33 <3

King of pop - we all miss u!!


Kommentarer
Postat av: anonym

ja, vi saknar honom alla <3

2009-07-02 @ 15:23:00
URL: http://punkrockpop.blogg.se/
Postat av: emmygoodwin

mh :/

2009-07-04 @ 15:36:42
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0