utee

Heej pa er )))

Jag ska snart aka ivag till mina slaktingar, det kommer ta lite tid att aka dit ca en timme. 

Jag vill inte aka har ifran, jag ar ute med tjejerna varje dag och vi har sa roligt. Haha vi ringde nagra killar igar och jag sanckade med de pa svenska de fotstod ingenting men sedan borjade jag snacka pa ryska och jag ljog om att jag ar fran Norge men vad tror ni de gjorde? De trodde inte mig hah och de bara okej jag ar fran London. Sa jag bara sa ni kan snacka bra engelska? Jag sa How are you? Han bara Artem ( han sa vad han heter alltsa trodde han att jag frage honom hans namn ) Haha abbow vad vi garvade da.

Alltsa sa har jag skiit roligt har, men saknar alla i Sverige. Jag har det valdigt roligt har och igar sa var jag hos min barndomsvan och vi satt och snackade om hur vi lagade mat och stadade och hur vi brakade, vi lag nastan pa golvet xD .

Maste ga nu... puss!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!

det va ett tag sen! allt bra?

2009-07-12 @ 18:08:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0