Städning

Hej på er :)

Städar just nu, hah satt mig vid datan för att vila lite. Vi har nämligen gäster idag på kvällen, så vi kommer ha det kul.

Min resväska är nästan klar och är packat, nu är det bara skor jag måste välja och lägga in i väskan. Hihi^^.

Igår så gjorde jag inte så mycket, satt och chattade med mina söta och gulliga vänner och tänkte på att jag ska kanske ändra lite saker på min blogg, men det är bara ett kanske.

Nu så vill jag bara åka til det underbara Ryssland och ha det skönt där :). chattade som sagt igår med mina vänner som bor i Ryssland ååh vad jag har saknat dem. Det är nämligen så att jag har bott i Ryssland i nio år och sedan flyttat till Sverige. Jag slutade där i 1:a och 2:an och i Stockholm började jag årskurs tre, det var ganska svårt att lära mig ett nytt språk, men efter ett tag lärde jag mig och så plötsligt kan jag just nu svenska. Kanske inte så perfekt men jag kan i alla fall, haha.

I Stockholm har jag bott just nu i sex år och Stockholm är ett väldigt fint stad, mellan Sverige och Ryssland är det en jättestor skillnad. Både med själva utseendet och personer är helt annorlunda. Det kommer ni säkert få svar på då när jag kommer att vara i Ryssland och blogga därifrån ;):

Som sagt kommer det att komma ut en massa bilder, jag hoppas på att det kommer vara ganska många bilder på Moskva men jag är inte säker. Men på staden "Meleuz" (det är den staden jag är född i), kommer det att komma upp en massa bilder. Jag lovar!

Men nu måste jag städa. Massviss med kramar/ Yulia :)



En vldigt viktig skulptur för Meleuz, där brukar det alltid finnas blommot på och det är sjukt fint!



En väldigt viktig plats i Mpskva också hah fast den är sjukt fiin med, både på natten som ni ser på bilden  och på dagen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va duktig du är på att skriva! Riktigt bra blogg:)

2009-07-04 @ 16:11:22
URL: http://rebsel.blogg.se/
Postat av: Badfiorna

Vad tråkigt att städa.Jag gillar inte att städa.Fast det är det väll inte så många som gör.

Men det måste ju göras.

2009-07-04 @ 19:03:39
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: Cajsa

va kul! :D säg till när du har laggt till mig så lägger jag till dig! ^^

ahh låter nice! :P med mig är det bara bra också..^^ men jag känner mig lite lat så jag ska ner på ICA snart och sen ska jag göra lite nytta.. :P kramar!

2009-07-05 @ 13:55:52
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Emma

av alla ställen i ryssland jag har varit (dvs inga alls, åker alltid till Санкт-Петербург (hahaha, jag fixade det på ryska)har jag aldrig varit i moskva.. vill dit :) <3

btw fin framsida :)

2009-07-06 @ 13:32:06
URL: http://punkrockpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0