Snygga killar

Heej pa er!

E hos min kusin just nu men ska snart ivag till min morfar, vi sak ata godsaker dar ochh jag kommer att vara for det mesta i min mormors rum (hon dog av cancer for fem ar sen) Brukar alltid spendera min tid i min mormors rum, dar andras det inte sa mycket sa jag kommer pa olika minnen ibland kan jag grata ocksa....

Jaaah, ni ser val rubriken omg ni annar inte vilka fina killar det finns har shiiit. Haha borjade gilla en kille han e skiiit fin, men har inte hans ICQ eller mobil nummer an! Men tillsammans med tjejerna kommer jag kanske att fa fram den. Haha, pa kvallen brukar jag vara ute med mina underbara tjejer gud vi har sa himla roligt, haha jag ahr fatt en man och en fru och en syster nu :P. Ska visa bilder pa dem sen! Var ute igar till klockan 23 och vi at en massa klubbor :P .

Jaa, idag ska jag ocksa till optiken och efter det ska jag med min farmor till stan tror jag. Klockan 16 ska jag traffa nagra tjejer och klockan 20 ska jag traffa alla tjejer haha ......

Men ni markte sakert att jag e pa det basta humoret, men jag saknar tjejer som e i Sverige....

ska dra nu till min morfar ses!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0