Mååår skiitbra

tja på dig :)

jag mår skiitbra, hoppas att ni gör det med ;))) .

Okej, vad har jag gjort under dessa dagar som jag inte skrev haha ? hm... jag var ute med underbara Roseanna snackade om livet och allting var skiit kuul, haha xD Vi åt kebab haha så jävla kul det vaar :). Sen så har jag varit med min kusin, målat tavla, shoppat, packat lite resväskan.

Hm... ja, jag ska nog under veckan passa på och träffa vänner och göra klart en tavla osm jag sedan ska ge som en present til min farmor som bor i Ryssland.

I alla fall sweethearts, jag älskar livet, den är underbar. Haha, saker har hänt för typ en vecka sen då när jag grät, don't know why? eller jo jag vet varför men jag var dum att jag gjorde det och idag mår jag heelt underbart och perfekt. Livet är fantastisk, älskar livet och allting haha.

OMG asså ni annar inte hur glad jag är, haha, asså den känslan kan jag bara inte beskriva och jag kan inte säga heller varför jag är så glad, kanske kommer det komma en tid då när jag kommer att berätta det. Men inte just idag.

Åååh, älskar alla och saknar alla.

Shiit, vilket inlägg det blev, helt konstig säkert.
Jag vill bara säga just att om du har ett livs period då när du mår helt dåligt och om någon har svikit dig, om en bästavän har gjort något eller bara en vän, om något har hänt, var stark och ge aldrig upp! Om någon har svikit dig eller om en vän har gjort eller sagt något dumt du förtjänar INTE för att gråta, du förtjänar inte för att göra något med dig själv och inte heller dö eller ta självmord. Saker kan ju bli värre, jag hade en sådan period precis två veckor sen då när jag mådde som faan för ett skiit, men det gick över och jag är lycklig som f*n haha, asså lev livet till den tar slut, lev livet varje minut!

Puss på dig :-* .

Kommentarer
Postat av: Milica

Tack ;)

2009-07-02 @ 08:10:28
URL: http://milicajankovic.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack tack :):) Hur har du det?:)

2009-07-02 @ 10:32:29
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Erica

sv: haha tack :d

2009-07-02 @ 10:38:17
URL: http://ericu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0