I'm in Russia )))

Hej pa er ))

Forlot for min daliga sprak eller bokstaver, det finns inte tre sista bokstaver har))) . Men jag har det suverant bra, var i Moskva idag och det var sjuukt fint, ar lite trott nu men orkar inte lagga mig spenderar min tid tillsammans med min underbara och sota kusiner. Snart ska vi titta pa film och lite senare ska jag kanske ut eller sa ska jag hem till min farmor och sova lite. 

Imorgon ska jag till optiken och sedan ska jag shoppa runt och gora lite olika saker )). 

Men jag kommer att blogga nagon annan dag sa ni far kika in och jag vet tyvarr inte nar bilderna kommer att komma fram eftersom de ligger i min mobil och tyvarr sa ar min USB grej hos min farmor men bilderna kommer )) 

Pussar och kramar Yulia.


Kommentarer
Postat av: Badfiorna

Hoppas att du får mer kul i Ryssland/badfiorna

2009-07-09 @ 13:49:58
URL: http://badfiorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0