Idag åker jaag

Heej på er :D

Var och övernattade hos mina kusiner ;) . JAa, sen vaknade jag klockan nio på mrogonen och stack hem för att min mammi och min pappi behövde SL-kortet (jag och min lillerbrorsa tog de för att åka till kusinerna ). Så jag stack hem tillsmammans med mn söta kusin. När vi var framme så drack vi snabbt te och stack tillsammans med mina föräldrar till stan, där vi shoppade en massa saker/presenter/kläder och jag köpte till mig ett par gladiatorskor och en massa mer :)) .

Tyväärr så hann jag aldrig ta kort på dem grejer som jag köpte för att jag har nämligen bara packat, pakat och packat. Nu så har jag packat klart nääästan allting, det är bara pyjamas som är kvar haha, annars allt är fullt och packat nu är det bara att köra.

köpte en tidning som heter "Story" så jag kommer ha något att läsa i flygplanet :D , den är verkligen en jättebra tidning för att där är det bara en massa storys som om Romantik, Drama, Kärlek, Skräck m.m. och sen självklart kommer det med en massa andra grejer så jag rekommenderar den verkligen!

Så nu så har jag inte tid för att blogga, måste nog krypa i sängen nu, kommer vakna tidigt imorgon och sedan kommer det vara kaos i hela lägenheten. Har ingen aning om jag kommer att hinna blogga, eftersom vi åker redan hemmifrån klockan 10. och sedan blir det flygplan till Moskva :D

Men ni får sova gott och ha en jättetrevlig dag och månad i Sverige och jag älskar er sötnosar ;) Puss och kram.
jag kommer att blogga i Ryssland men nte så ofta men kika gärna in ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0