Hos en kompis

Just nu befinne rjag hos min valdigt nara van. Gjorde nyssmanikyr till henne, hon sak namligen pa en kalas snart och ar valdigt nervos )).

Igar sa var jag ute med tjejerna som vanligt och vi ahde det avldigt roligt, eller vi var tysta fran borjan men sedan borjade vi snacka ))) Jag var ocksa pa besok hos min mamams syster och traffade min kusin.

Jag ater otroligt mycket popcorn under dagarna hihi, den ar valdigt god har och i en olika smaker, valdigt gott!!! De finns i sedx styckna olika smak, t.ex. jordgubbar, choklad, vindruvor, karamell och ost smak ))) och en massa mer...

Idag sa har jag shoppat runt lite och kopte tva grejer, imorn ska jag kanske igen ivag och shoppa, men vet inte an.
Senare pa dagen ska jag ut och ha det roligt med tjerna )

Imorgon ska jag aka ivag till en by och vara dar i en dag, sa det kommer att vara roligt... Hm... ja vad kan man mera beratta. Haha, det ar en massa saker som hander har men man glommer det nar man just vill beratta nagot ....  vet inte ens varfor.

Men aja nu ska jag dra min kompis ligger och kollar pa mina video pa mobilne, Lilien om du laser det har sa sitter hoj och kolalr pa Programma MTV skoro priezhaet DIMA BILAN\ i klipp Rihanna vyhodit xD My popularna :)

Hej dA...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe, jo det är toppen här! :D funderar dock lite väl mycket istället för att bara göra..XD

2009-07-24 @ 12:57:33
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Erica

Frågestund på bloggen. Fråga på ända tills på fredag!

2009-07-27 @ 22:06:46
URL: http://ericu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0