Blogg :D

Shullehopp!!!

Här så har jag skappat eget blogg :D Borde man inte vara glad då hahah :))) Jag sitter nu och nattbloggar orkar inte lägga mig sova det är ju lördag wiii :D Helg det är så skönt äntligen får man sova ordentligt och inte vakna klockan sex på morgonen sedan springa till busen och åka till skolan hahah, men alltså skolan är inte tråkig det är bara jobbigt att vakna så tidigt och sedan vara trött hela dagen.
.. hahah bara så ni vet så heter jag Yulia och kommer fylla femton år om fyra månader XD efter skolan så brukar jag åka hem eller vara med vänner om det blir så att jag slutar tidigt ... annars så ser dem flesta av mina vardagar ut såhär: vaknade, åt, åkte, skola, lektioner, åker tåg (tut, tut), hemma och lääxor sedan blir det data haha ja så är det men på helgen så är jag en natt människa jag sitter tills klockan är vid två, tre tiden sen går jag och sover ZzzZ.... Jag vad kan man mera säga allt komemr ni väl få veta om ni läser min mushy blogg :D 

vi ses ...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0