Utmaning :)

Här fick jag en utmaning från Lilian :)))

Vilken mat äter du ofta?
rysk mat <33
När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Det mesta jag gör är att jag hjälper till ( älskar att hjälpa till )
Var sitter du helst när du bloggar?
In my room :D
Köper du ofta Triss?
Neej hehe
Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
I Ryssland, sommaren 2008 och det var helt underbart.
Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Ryska kanaler haha
Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar Carita, Roseanna, Sofia och Laura.

Kommentarer
Postat av: Philippa

Heej, jag ska sälja min ipod, till ett grymt billigt pris med tanke på hur välskött den är. behöver snabba pengar :)

kolla in i min blogg så får du se :)

tack!

2009-02-04 @ 18:30:55
URL: http://daaydreaamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0