Twilight



Heej :))))
 
har ni det bra där? Jag har det lagom bra, är sjuk .... det  är så jobbigt att vara sjuk och det är tråkigt :/ Kollade nyss på "Twilight" som var en underbar fiilm. Jag började nästan gråta måste jag erkänna... ni som är hemma och kanske sjuka kolla på den om ni inte har sett den och ni som är friska och är hemma kolla på den. Rekommenderas!!!!!! Den filmen hamnade på mina favoritfilmer den var verkligen fantastiskt!!! Vad ska ni göra idag? Jag måste just nu sätta mig och göra läxor och läsa någon bok sedan måste jag till tandläkare ajajaj hehe XD Gillar ni tandläkaren? Det gör inte jag X)

Aja ska nu gå och börja göra läxor ha det bra :D

Eran inte pigg och inte glad Yulia, men ändå vill jag ha choklad heheeh hej dåå :)))





Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh, jag älskar Twilight <33

2009-02-04 @ 14:48:01
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: bea

åh, älskar

2009-02-04 @ 17:05:37
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VILL SE TWILIGHT!! :(

2009-02-12 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0