Trött

Heej däär :D

Hoppas att ni mår bra, själv så är jag jättetrött och orkar inte att göra något, som tur så har vi ingen läxa til imorgon vilken lättnad hehe, men jag har ett prov på fredag om " Franska revolutionen "  måste plugga.
Idag på morgonen åkte jag skridskor på idrotten sedan så hade vi lektioner och på svenska lektionen så satt jag och Anastasija och tänkte på sommaren, tänk hur det kommer vara, nästan varje dag sol och man behöver inte ha någon jacka på sig... men det kommer bara vara om cirka 4 månader... Sedan så började våran mentor Camilla skriva dagar då när vi har lov och studiedagar till slut kom hon fram till skolavslutningen och den kommer vara om 4 månader prick hehe den 9 juni :D jag längtar verkligen till sommarlovet hehe :D Efter skolan så träffade jag Lilian och sedan så hämtade vi hennes lilla syster Jessika och sedna åkte hon hem och jag åkte till Solna centrum för att lämna in mina glasögon, på synoptiken sa dem att dem har beställt glaset till mig och kommer att ringa då när det kommer fram så att jag kan komma och lämna mina glasögon det kommer hända under veckan  :) Sedan åkte jag hem :D
så var min dag ungefär hhe hoppas att ni har haft en bra dag :)

Ha det så bra, Yulia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0