Sportlov

Wheey people :D

Sportlov har börjat hahah jag är så himla glad :)
Vid klockan åtta på kväleln tänkte jag läsa en bok som heter "Tusen gånger starkare" och när jag började läsa den insåg jag att jag var så himla trött och somnade med boken i mina händer! Jag har aldrig någonsin i mitt liv somnat med en bok i mina händer, men jag har sett det rätt många gånger. Haha. Efter cirka 2 timmar vaknade jag, när min kusin hållde på att lägga sig sova, hon sover över hos mig idag :) Så när jag öppnade ögon så kom jag på att en film hållde på att laddas och då så undrade jag hos min kusin om vi skulle titta på filmen"Confessions of a shopaholic" då sa hon "JA", men när vi började titta på filmen så somnade hon! Så det blev så att jag tittade ensam på filmen och jag måste bara säga att filmen var jättebra! Filmen handlade om en ung tjej som gillar att shoppa och det är hennes liv, för henne är en affär allt! Hon shoppar nästan varje dag och tillslut blir det så att hennes penagr tar slut?! Hon jobbar i en tidningsbolag som en journalist, men tidningen är tråkig och det ä rinte så många läsare så de blir tvugna att stänga bolaget! För den unga kvinan blir det jättesvårt och hon vet inte vad hon ska göra, och vad tror ni händer sen? Det får ni veta om ni kommer att titta på filmen!
Jag rekommenderar filmen för alla tjejer, både för de som gillar att shoppa och för de som bryr sig inte så särkilt mycket om kläder! Nu när jag har tittat klart på filmen så vill jag titta på den igen, men nää, det får bli någon annan film.
Imorgon måste jag vakna tidigt, för att jag har piano lektion, läraren har blivit frisk :) Efter piano lektionen ska jag iväg till solna centrum och där ska jag lämna in mina glasögon och sedan så ska jag hem =D
Bilderna får ni se imorgon, min bärbar datorn håller på att krångla :(

Skriver på morgonen innan jag ska iväg på piano lektionen ;)
See yaaa =)


Kommentarer
Postat av: Roseanna tha G.

jag ska kolla på shopaholic nångång, den e bra va? det var du som sa det :) o din filmsmak e grymt bra! Haha, din blogg e jättebra! <3

2009-02-22 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0