SNÖÖÖÖ

Sho peoples :)))

Jag kom nyss hem har varit ute och kört snööbollskrig med min lillebror och min kusin det var jätteroligt vi blev jätteblöta, men det gjode inget det var ändå så roligt :D
Skolan har varit rätt rolig idag, har inte orkat med så mycket idag. jag är jättetrött efter den hära veckan, som var helt :S Sen så blev jag oxå sjuk hur bra är det hahah? Men ändå så hade jag de roligt idag med Anastasija<33 och klassen :D Efter skolan som jag sa då så gick jag till min bild lektion och målade där en tavla som är inte klar än, men hoppas att den blir klar nästa gång :D jag åkte inte till min kusin idag måste göra lite grejer med mamma imorgon. Jag ska nog åka till henne imorgon på kvällen :))) hahah :D
Nu så ska jag kolla på någon film och vila lite :D


Hoppas att eran dag har varit bra :D Skriver senare :D


Här är tavlan som jag målar, den är inte klar än :D


Hah, jaag :D

såå fint med SNÖ :D


Ha det bra/ Yuliiia .D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0