Shulehopp

Jag ska nu sticka iväg till centrumet måste lämna mina skor till sko affären så att dem kan fixa mina skor, klacken gick sönder så vi får hoppas att dem kan fixa skorna :D Sedan så ska jag tillbaks hem och vid 16 tiden ska jag åka till min kusin och sova över där. :)
Hoppas att ni mår bra. Själv så är jag sjuk :@ Jag skulle till centrum med Anastasija idag men kan inte för att jag är sjuk. Anastasija är också sjuk haha men hon ska ändå till centrum med sin syster :) 
Det är så himla konstigt när Lilian är sjuk så är jag och Anastasija friska, men när Lilian håller på att bli frisk så blir jag och Anastasija sjuka hahah eller så blir jag bara sjuk hahah :))) Det är skönt att vara hemma, men det är inte skönt att  vara sjuk :(((
Men, men ska dra nu....

Sees :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0