Päron

tjenare:))

Sitter och äter päron, gott hahaa. Måste ringa Lilian, klockan är två och hon har inte ringt :O. Anastasija är på dans så henne kan jag inte ringa :D Bara så ni vet kära peoples så är dem två mina bästa vänner som alltid finns där för mig :D Hur mår ni då? Själv mår jag jättebra. Pigg och glad, kexchoklad :))) Det som jag ska göra idag är nog att vara hemma och chilla :))) ska läsa "Flyga drake" som är en jättebra bok. Rekommenderas. Ja och spela piano, jag har nämligen konsert imorgon jobbigt. Varje gång när jag har en piano konsert så är jag jättenervös fattar inte varför jag vet att jag kan noter och allt det som jag ska spela men händerna darrar bara så det kan bli att jag gör fel i melodin någonstans :S Men när man har spelat klart, vet ni hur härligt det blir med en massa apploder hahah :D Man blir så glad när man sedan går hem... Så imorgon klockan 18 spelar jag piano framför en kanske inte så stor publik hahah.

aja, ska nu slå upp numret och ringa Lilian..
ha det bra :) Dingeeling Yulia

Kommentarer
Postat av: Roseanna

Men konserten kmr säkert gå fett bra, var inte nervös, du e ju så himla duktig ändå!! :D

2009-02-01 @ 14:23:31
Postat av: Anonym

Lycka till med konserten :)

2009-02-01 @ 16:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0