Ojojoj

Förlåt,att jag inte bloggade tidigare :(
Idag på morgonen var jag på piano lektionen och efter den så åkte jag till Solna centrum och lämnade in mina glasögon, just nu har jag mina gamla glasögon. När jag var på väg hem ringde min pappa och sa att de åkte till stan och jag tänkte i stället för att åka hem åka till stan och vara med dem.
 I stan så gick vi runt och köpte en massa kläder o.s.v. Min lillebrorsa fick det mesta. Haha. Jag märker aldrig att han växer så himla fort så han behövde nya jeans och tröjor o.sv., till mig så köpte vi en tunn jacka, lägger ut bilden imorgon.
 Vi kom hem klockan 18 och jag var jättetrött, så jag gick till mitt rum och började titta på en rysk film, ni kanske har märkt att jag ÄLSKAR filmer. Speciellt om kärlek <3 jag hatar skräck, men det är sjukt roligt att titta på det när jag är med Lilian eller Anastasija eller när vi är tillsammans, vet ni hur kul det är då? Vi har några Cristian Dior parfymer, som finns alltid med oss! Nää, inte i väskan om ni tror det?! Kanske så ska jag berätta var parfymet ligger och den hära parfymet har flera miljoner människor och alla känner till den, det kan jag lova ;)
Jaa, och sedan så hållde jag på med att städa i min garderob, haha snyggt det är nu där, på morgonen var det bara en hemsk garderob, nu är den underbar!
Snart ska jag titta på en rysk serial ^^
Eller kanske nu?!

Aja ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0