Natti natt :D

Heej heej :D

Hoppas att ni har det bra, själv så är jag lite trött ska nog lägga mig snart...vad gör ni då? Jag sitter och lyssnar på musik haha aa mitt i natten "/ Ojj, kom på nyss att det är februari hahah jag är efterbliven idag heh :) Januari var en långsam månad, men den var rätt rolig det hände en massa  :)
Imorgon är det måndag. Skola. Anastasija kommer inte till dem 2 första lektioner ( Ryskan och Idrott<--- skridskor!) Sedan kommer hon :))) Efter skolan måste jag träffa min kusin på t-centralen och vi ska hem till mig och sedan ska min familj och kusin åka till konserten :D Jag är inte nervös just nu är bara lite rädd  "/ men jag hoppas att allt kommer att gå bra och hoppas att ni håller tummarna för att det ska gå bra på konserten imorgon :D alla i min familj ligegr och sover just nu förutom mig ska nog lägag mig nu... :D

God natt <3 Kanske så hinner jag skriva imorgon på morgonen eller före konserten ;)
Eran Nattmänniska:)))

Kommentarer
Postat av: Mills

Haha, nu när du snackar månader ska jag erkänna att jag hann dra ett halvt 1 april skämt innan jag insåg att de var feb xD

2009-02-02 @ 21:36:49
URL: http://thegoffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0