Mamma mia :O

Har nyss sett att en bergochdalbana håller på att byggas klart eller har redan byggs klart?Vet inte riktigt.
 På den kommer man att åka framlänges, baklänges och vanligt haha. Jag kommer inte klara av det?! Vad läskiigt, för någon verkar det säkert roligt. Det är roligt och läskigt! Jag vet inte om jag kommer att åka den, jag är höjdrädd, jag har aldrig åkt frittfall det ser jätteläskigt att åka den :S Jag är såå himla höjdrädd...Ouuf, kan inte ens tänka på hur det ser ut när man är på 80 meters höjd...jag skulle säkert pissa på mig. Haha. Sommar 2008 åkte jag, Lilian och Anastasija lilla frittfall som är 5 meter hög, haha, om ni skulle sett mig hur jag skrek då. Haha.
 Men jag älskar Jetline, den är så himla rolig och häftig, den är jag inte rädd att åka...Haha. För er som har inte testat den åk, och om ni är höjd rädda som jag sätt er på den vänstra sidan, för att när man åker så är det en trappa på den sidan och då är man lugn och vet att om man stannar så kan man bara kliva av och gå där haha. Jaa, jag vet jag är lite konstig :S
Vi får väl se hur den nya bergochdalbana kommer att vara  :))
Det är en tävling på sidan som ni kan komma till här, om man vinner så kan man vinna platsen att filmas i en reklam om den nya bergochdalbanan Insane :D Ni som vill göra det köör igång tänk om ni vinner Weey :D


Visst ser den kanske liiite läskigt ut?! :S

Kommentarer
Postat av: Roseanna tha G.

OOOMMGGG VAD LÄSKIG!! :O

2009-03-01 @ 23:32:54
URL: http://roseannaas.blogg.se/
Postat av: Yulia

Ja, jag vet :S Jätteläskigt!

2009-03-02 @ 00:12:38
URL: http://mushy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0