Läxaaa

Fjuuh! Har nyss gjort klart SO läxan nu är det bara fraaanska läxan som är kvar ska göra den om cirka 20 minuter :P Idag när jag kom hem så satt jag lite vid datan och sedan började jag plugga på SO:n, men så kännde jag att jag orkar inte så jag tog en bok som heter "Tusen gånger starkare" (har lånat den idag) och börajde läsa den och så somnade jag, Haha. Sedan vaknade jag efter två timmar och mamma och pappa köpte choklad tårta mmmmm, va gott så jag började att äta den först sedan gjorde jag svenska läxan och efter det så jobbade jag med SO i 1,30 timme :/ Mhm, nu ska jag jobba med franska. Alla i min familj ligger i vardagsrummet och sover, medans Yulia som är så pigg just nu, sitter vid datan och bloggar haha ^^
Imorgon är det äntligen fredag! Hela den hära veckan har jag vaknat med en ända tanke på att det är lov om 3 dagar, det är lov om 2 dagar o.s.v. Och idag kunde jag knappt vakna, vi får se vad som kommer att hände imorgon hmmm? Men iallafall så är det skola på morognen sedan är det bild i ABF på Rådmansgatan och unegfär klockan 18.30 kommer jag att vara hemma :)
Imorgon har LIlian idrottsdag och hon ska åka på skidresan, tänk er hon måste vakan 4.20 stackarn:( Men hon kommer säkert att ha en rolig dag i Romme:D Jag ska ringa henne vid klockan sju så får vi se vad hon gör i bussen? Hon måste ligga i sängen och sova nu, kanske drömmer hon om mig hahah "Hejj LIlian " haha.

Aja ska nu gå, förresten god natt ´på er <3

  
Jag och Anastasija kan vara sjuka ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0