Hemma

Jag har kommit hem för cirka 2 timmar sen efter en lååång skoldag :D
På dagen skrev jag ett inlägg, (för er som inte har sett den så finns den under den hära inlägget) jag var då på skolans bibliotek XD
 I skolan var det roligt idag och intressant. Vi hade så himla kul på Dramaprofilen jag h¨ållde på att dö av garv.Haha. Älskar min klass <3.
 Efter skolan så gick jag till Lilian och när jag såg henne så såg hon ledsen ut jag förstod inte varför :S, det visade sig att hon blev sjuk :( Vilket är dåligt! Hon ska till Romme på fredag... Krya på dig :-*
När jag kom hem åt jag och sedan så sjöng jag lite karaoke :)
Min dag tills nu har varit  underbar, det som jag ska göra resten av dagen är : Sitta lite vid datan, sjunga kanske :) Haha.

Skriver senare :)

Yuliashka<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0