Hemma

Idag kommer jag inte åka till min kusin, för att på morgonen när jag vaknade så började det att klia i hela mitt ansikte. Det som jag tänkte på var ALERGI, nejnejnej! Så när mamma ringde från jobbet så sa jag det till henne och hon sa att jag ska stanna hemma tills hon kommer för att titta på hur det är. Så jag var tvungen att stanna hemma och min kusin skulle iväg på teater och min lillebror skulle hjälpa pappa så jag stannade hemma ensam :( När klockan var fem kom mamma och sa att ja, jag är nog alergisk mot något. Fast jag vet inte vad?! Jag älskar apelsiner och kanske så är jag alergisk mot dem. Vill inte det. aja, så jag bestämmde mig att stanna hemma idag och åka till Alfia-min kusin- imorgon efter bilden. Ringde till henne och hon sa okeej :) Hoppas att ni mår bra ^^

Skriver senare ska hitta på nått roligt nu :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0