Hej, heej :D


Haha jag är inte klok som sitter på lördagen kl. 5:49 och bloggar ? Grejen är att när jag kom hem från bilden så var klockan 18. Och jag åt och sedan la jag mig vila på sängen och råkade somna! Sedan så vaknade jag klockan tre på natten och sedan somnade igen och så var det så tills klockan blev halv fem då jag orkade inte sova längre, sedan kollade jag på en film som heter "The Clique" den var rätt bra, men rekommenderas för åldrar runt 12-14.
Idag eller redan igår så var det den 13 februari fredag ouuff och vi hade prov om Franska revolutionen, hoppas att den gick bra. Under veckan i skolan så hade vi en dikttävling, man skulle skicka in en dikt om typ kälek och sedan skulle vinnaren väljas av elevrådsstyrelsen och pressenteras den 13 februari och eftersom jag skriver dikter haha så skickade jag in min ena dikt och den går såhär :
Dagen kommer, sen den går.
Annan dag kommer och allt återstår.
Väntar man kommer han och står
och så plötsligt inser man att hjärtat slår.
Den dagen kommer det nån dag och allt kommer att gå, återstå, stå
och hjärtat för oss båda kommer att slå <3.

Och den hära dikten vann:

Jag tänker på dig.
I mina drömmar finns du för mig.
Jag är en liten fegis tänker på dig.
Jag sitter här på stolen och väljer dig.
Du är den enda som betyder nåt för mig!


Ja, sådan dikt vann och den heter "Dina ögon, dina läppar". I alf är jag inte ledsen att jag vann inte, livet går vidare ;) 
Efter lektioner så gick jag till bilden och målade klart min tavla Weey :D Så ska nu börja med en annan tavla :D
När jag kom hem så somnade jag haha :)
Idag redan så är det alla  <3 dag och jag ska nog vara hemma, tänkte gå på bio med Lilian men det blir nog aldrig det aja ska gå på söndag med någon vi får väl se :D Annars ska vi ha gäster idag tror jag haha och om ungefär 10 timmar kommer dem :D
Ska nu lägga mig och föröska somna haha =/

Hej då allihopp :D
Happy valentin <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0