Heeyyy

Shuhopp

sitter just nu och har jätteont i min rygg, det var så att idag på idrottslektionen åkte vi skridskor igen och då så var våran uppgift att gör tåg allihopp och jag var nästan i slutet, när vi åkte så vet jag inte vad som hände antingen har någon puttat mig, dragit mig eller så har jag ramlat själv =/ när jag ramlade så tappade jag liksom kontrollen och det blev kolsvart i ögonen men sedan så började jag se igen hahah och såg då Simones hand som var precis framför mitt ansikte sedan hjälpte hon mig att komma upp så när jag kom upp så kom läraren och jag hållde på att ramla igen, men läraren räddade mig typ haha sedan så fick jag jätteont i ryggen och kunde knappt gå eller sitta, nu är det okej, men det gör fortfarande ont =/
Anastasija kom inte till skolan idag hon är sjuk "Krya på dig <3"

Sedan så tänkte jag gå till Lilian efter skolan, men hon sa att jag skulle åka hem för att hon slutar senare så jag åkte hem hah
Japp sen när jag kom hem spelade jag lite piano och nu så sitter jag vid datan

det var ng det för idag, skriver lite senare byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0