Heej däär

hoppas att ni mår bra :D Jag mår bra har pratat en liten stund med Lilian nyss <3 ringde Anastasija, men hon svarar inte :( Aja ska försöka ringa lite senare :D har ni kollat på Melodifestivalen 2009 idag? Det har jag och den var rätt bra idag och jag gillade mest av alla låtar Amy Diamond som sjöng It's my life och Måns som sjöng Hope & Glory :D
Idag så hade vi gäster och det var rätt roligt och med massa god mat nnjjääm :)) Dem gick hem inte så länge sen och så blev det så tyst, delvis är det skönt men ocksså tråkigt att dem gick :'( Vad ska ni göra imorgon? Jag ska kanske bara vara hemma, Lilian ville gå till stan imorgon och byta sin tröja, men vet inte om vi ska gå ens hah :D
Nu ska jag kanske titta på någon film eller bara slappa, vi får väl se...

Seees <333







Njääm, kaka haha glaad alla hjärtans daag :D

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0