Heej

Sorry, att jag skriver sent...
 Idag när jag kom hem så orkade jag inte med så mycket så jag satt mig och började kolla på en film som heter "Bröllopsduellen" den är faktiskt bra, men inte så bra som "Twilight" som är jätte, jättebra! Japp, sedan så pluggade jag inte på Historia idag utan det ska göra imorgon :P
Skolan har varit bra idag, på morgonen var jag lite trött när jag åkte, men av sms som Anastasija skrev blev jag pigg och glad :D Sedan hade vi Drama idag, vi fortsatt med våran teater som vi kommer på själva haha och den är lite konstig just nu och alla vet inte om den blir bra ens :S Det är jättesvårt att göra en pjäs och komma på allt.
Efter lektioner gick jag och träffade LIlian<3 och tillsammans åkte vi hem :D

Hoppas att eran dag har varit bra <333

Ska gå nu hej då allihopp ha det så bra.


P.S. God natt !

Jag och bakom mig Anastasija :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0