God natt på er ;)

har sett hur mycket klockan är just nu :O 03:48! Weey, mamma mia måste lägga mig, annars kommer jag imorgon att vakna runt 13, ajajaj och det är ju sjukt :S
 Jappp, idag efter piano lektionen på vägen hem, ringde jag till Lilian och vi pratade en liten stund och sedan ringde jag till Anastasija och med henne pratade jag i cirka 2.30 timmar :) Jaa, och jag hann komma hem då och så ville jag ha glass så jag tog daim glasset och smittad Anastasija, efter cirka 2 min sa hon at hon ska till affären för att köpa daim. Höhö :) Så hon gick till affären och köpte daim glass med  :D Sedan så pratade vi och pratade och tillslut så skulle vi chatta på MSN istället, så jag satt mig vid datan och så orkade jag inte chatta och började titta på film. Jag är helt tokig i filmer! Jag kan inte hitta någon bra film på sidorna nu, alla som finns har jag sett, förutom skräck då aaay, vad jag är rädd att titta på det, jag skulle pissa på mig om jag skulle börja titta ensam i ett mitt :S Haha, i alf så resten av dagen har jag inte gjort så mycket ;)
Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra vi får väl se då när jag vaknar!!! *-*

Nu så orkar jag inte med något längre så ställer ut bilderna och lägger mig ZzzZ :D

   
Njäääm :D


Örhängen köpte igår eller neej förrigår ;)



                               







God natt på er ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0