God natt

Jag ska strax lägga mig och sova...
Imorgon på morgonen har jag skridskor time för sista gången WOw änligen, sedan blir det vanliga idrottlektioner och äntligen kommer vi spela basket, fotboll och volyboll vad roligt. Hah, jag gillar inte skridskor vet inte varför? Men åker ändå vad ska man göra?! Man vill inte få IG :/ efter skridskor blir det vanliga lektioner :D Efter lektioner så kommer jag kanske att se Lilian =) Hehe, ja och sedan hem... Juste jag måste också gå in till biblioteket jag har stått i kö för boken "Twilight" och nu så har det kommit min tur att läsa den haha jag har sett filmen och den var jättebra och nu så ska jag läsa boken! Någon som har läst den?
Idag så har jag bara varit hemma och haft det skönt! Har läst en bok som heter "Missing" det är en engelsk lätt läst bok, så jag måste läsa klart den. Den verkar vara bra. Sedan har jag bara suttit vid datan haha! Jag har inte spela på piano idag vilket jag borde göra! Måste göra det imorgon! 

Ska sova nu, god natt och för er som läser det på morgonen eller på dagen GOD DAG!!!
 

Yulia =D 


Haaha, jag läser! xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0