God dag allesammans!

Sitter just nu på lektionen skriver min uppsats och har lite tråkigt. Jag skriver en berättelse om en tjej som är rädd för sin mormor som blev sjuk och hennes mormor hamnar in i sjukhuset och ligger och då hoppas flickan på att hennes mormor ska leva och då kollar hon alltid på himlen under natten och önskar att allt ska gå bra... Min berättelse heter " Stjärna som finns där för mig". Vet inte om den är bra, men jag gillar den, halva av min berättelse är från mitt liv. Jag skulle vilja att allt som står i min berättelse skulle hända, men det händer inte så som det är i berättelsen nämligen att mormor överleva.

PÅ morgonen gick jag och åkte skridskor det var rätt roligt men kallt brrr. Ja och nu sitter jag på min b-språk lektion " Svenska A" ( Svenska som andra språk)

Men, men ska gå nu

Ha det så bra hej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0