...

Hej där.))

Ja, då var det dags att skriva igen ;) Jag håller på just nu att läsa olika bloggar :D Men ska snart börja sjunga (älskar att sjunga bara så ni vet haha) egentligen borde jag göra läxor, men orkar inte med dem just nu ska göra dem om kanske en timme.

söta bilder


haha idag har jag varit hos tandläkaren i bara tio minuter sen åkte jag hem haha medans jag åkte läste jag en bok som heter "Simon och Sophie" har någon läst den? I alf Lilian rekommenderade den så jag lånade den på Järfälla Bibliotek och nu läser jag den, den verkar vara bra :D

Vad ska ni göra imorgon då? jag ska till plugget en dag utan den så har jag redan börjat sakna alla hahah :D Visst är det skönt med att sova, men att ha ingenting att göra resten av dagen är tråkigt x) Efter plugget ska jag hem och kommer säkert att vara hemma vid klockan 17 så jag kommer att blogga runt den tiden hahah....


aja see yaa :D
söta bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0