den 5 februari.

Hej däär :D

Kom hem för ungefär 40 minuter sen. Skolan har varit rätt rolig idag ahahh. Jag skrattade med Anastasija idag rätt mycket :)))
På svenskan hade vi idag läxförhör på satsdelar, jag var ju sjuk igår och har glömt mina böcker i skolan så jag har inte tränat på det så mycket lite grann via internet hah, men jag passade på att göra den ändå :))) Meningar var lite konstiga, man visste inte var subjektet eller predikatet skulle stå, men tillslut så skrev jag klart den :D Hoppas att det gick bra :)))
Imorgon har jag bild, efter skolan på fredagar så brukar jag gå till en bild lektion som ligger på rådmansgatan och där lär jag mig måla och rita det är min ena intresse och jag har hållt på med det i snart fyra år:)
 Jag har faktiskt rätt många intressen!

Jag och Anastasija håller på att bli sjuka mendans stackars Lilian är redan sjuk *snyft * krya på dig Lilian :D <333
Jag och så är det snart helg och man kan äntligen få sova till klockan elva hahahaha :DAja ska kyla iväg nu och göra franska läxan ...

Au revoir ;)
 

Här ser lite bilder från idag hahah :D


Jag och Anastasija hade inget att göra på rasten så vi fotades lite grann här och där:))


Oui, Oui :))


Haha, Ja vad kan man säga ... Anastasija :D


ehm....



Jag :D


Yulia, Anastasija och Lilian <3

Seee yaa

Kommentarer
Postat av: Lilian

Snygg whiteboard tavla :D

2009-02-05 @ 20:22:36
URL: http://reasonable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0