den 2 februari




Även om solen sken så var det iskallt ute :)



Shululuja :D

Hoppas att ni mår bra där hemma :) Sjäv mår jag fantastiskt hehe :D På morgonen så ringde alarm klockan men jag haha "en dumbom" pallade inte vakna så jag stängde av alarmet och la mig igen och somnade, efter en timme vaknar jag och tittar på klockan :O Och den var halv åtta och min första lektion "Ryska"  börjar klockan 8.00 :) Mm, så jag hann inte till ryskan :( Men jag visste att jag skulle hinna till idrotten :)  
Så jag åt frukost och Sedan när jag kom ut till naturen så frös jag brrrrrrr det var sååå kallt och jag visste inte hur jag skulle klara av med skridskor på ett sånt väder....
 ... jag åkte inte skridskor utan tog promenade till 7-eleven och tillbaks med Harez :D När vi kom tillbaks så skulle vi gå till våran lärare som var på den andra sidan av isbanan så sa Harez till mig " vi går på isen" jag sa "okeej" när jag trappade på isen och ställde mig hahaha så ramlade jag på en gång tjejer började skratta haha och det gjorde jag me:)) Resten av skoldagen var helt okej och rolig :D
efter skolan så skulel jag ha konsert, ja och jag sprang snabbt hem för att hinna byta om och öva lite på piano. Så jag träffade min kusin Alfia i t-centralen som skulel först med mig hem till mig och sen skulle vi tillsammans till konserten sedan när vi gick in i tåget och i tåget satt Lilian vad glada vi blev haha så vi åkte tillsammans typ bara en station sen gick jag av (
www.reasonable.blogg.se ) heh när jag skulle åka till konserten var jag självklart nervös och när jag kom dit och såg på hur alla spelade piano det var bara helt underbart hahah jag satt och väntade på min tur och efter ett tag så ropade dem upp mitt namn och jag kom ut och spelade heheh mina händer darrrade och jag blev varm som eld hahah men när jag spelade klart så kändes det sååååå skönt :)))))
Ja och sedan efter konserten åkte vi hem mamma och pappa gick och köpte pizza och sedan åt vi heheheh :D
Så var min dag fram tills nu hahaha ska just nu sitta och ladda ner lite låtar på min mobil :D Hoppas att ni har haft en jättebra dag och att ni ska ha en bra dag imorgon .)

Vi ses/ Yulia ;)




Kommentarer
Postat av: Lilian

Bra att din konsert gick bra :D

Stolt över dig, haha :P

2009-02-03 @ 10:46:34
URL: http://reasonable.blogg.se/
Postat av: Yulia

hahah XD jag vet jg är ju sååå himla duktig hahh skojar... men Lilian krya på dig <3333

2009-02-03 @ 20:50:59
URL: http://mushy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0