:D

Tjenare :D

mmmm, har ätit äppelpaj nyss som jag själv gjort. jätteglad :) men, men vad har ni gjort idag? Själv har jag bara chillat som jag sa då på dagen, jag läste "Flyga drake" och jag grät flera gånger nu är det bara 30 sidor kvar att läsa av 351 :D ska läsa lite senare pllar inte längre, läste för mycket idag hahaha XD Nu så ska jag spela snabbt piano har ju konsert imorgon :S !!! Ja, och sedan blir det dusch och sedan tv :D Ska kolla på en rysk program... Jag kan ryska bara så ni vet haha jag har bott i Stockholm redan i 5 år. tiden går snabbt haha inte så länge sen var jag bara 9 år när jag kom hit och dååång plötsligt så är jag redan 14 !!!
aja ska nu gå hoppas att ni kommer ha det bra resten av dagen :D

eran pigg och glad, kexchoklad Yulia :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0