Bioo :D

Heej heej

Okej, hur var eran dag idag? Min var både bra och dålig... =/ ... När jag kom till skolan hade vi 40 min matte sen gick vi på bio med klassen till en film som heter "Patrik 1 .5" har någon sett den? Jag tyckte att filmen var lite konstig hahah jag gillade inte den haahah så den kom inte på min topplista av favoritfilmer  :/ efter filmen hade jag lunch ch efter luchen började jag må dåligt jag hade typ ont i hela kroppen och till slut så trodde jag att jag skulle svimma men som tur så gick allt bra och jag kom hem och la mig på soffan och somnade diiirekt !!! Ja, sedan väkte min mamma mig och nu sitter jag och tar det lugnt ska snart börja skriva en berättelse, ska typ lämna den imorgon till läraren eller något liknande :) 
Hoppas att ni har haft en bättre dag och att ni är friska :D krya på er som är sjuka det är rätt många som är det just nu :D

Ses, eran pigg och glad, kexchoklad Yuliia =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0