26februari

God dag! =)

Vaknade för 2 timmar sedan :) Pigg och glad, kexchoklad ... I två timmar har jag bara suttit vid datan och pratat i telefon ^^ haha. Egentligen borde jag plugg,plugg, plugga. Men jag orkar inte :/ Jag har prov på matte nästa vecka och jag har inte öppnat boken en ända gång under lovet, typiskt... Men måste bara göra det idag! I alf. klockan 11 ringde min telelfon och det var från Solna centrum, synoptik och de sa att mina glasögon är klara weeey. Reserev glasögon som jag har just nu är jättedåliga, man kan knappt se mina ögon! Så jag ska åka till Solna centrum runt klockan 16 och sedan ska jag till min kusin och sova över där =)
Det är nog det som jag ska göra idag.... men jag skriver på kvällen :)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0