25februari

Heej, heej =)

Hur mår ni? Jag mår jättebra och sitter och pratar med Anastasija, Haha. Idag så vaknade jag inte klockan 13 och inte senare fjuuh, utan jag vaknade runt klockan 12 och låg på min säng och pratde med Anastasija =D Resten av dagen har jag sutiit och ritat på datan, det blev faktiskt fina teckningar. Sedan kom min kusin hem till mig  :D Hon sak sova över här weeey :) Så vi håller på att titta på filmer och spela olika spel .o.s.v. Imorgon så vill jag gå och bada, Lilian ska kanske följa med vi får hoppas på det :D
Så det var en vanlig dag idag :D


Det står heej på ryska och teckningen är ritat by me :)



 

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-26 @ 08:59:35
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0