24februari

Förlåt att jag inte bloggade igår :(
Igår på morgonen åkte jag och mamma till stan och shoppade :) Jag fick en tröja och örhängen, kommer att lägga ut bilderna sen :) Jag kom hem när klockan var 17 och gjorde en massa olika saker :S Haha. När klockan var 21 så började jag titta på en rysk serial som har 8 serier och den var så pass bra att jag tittade klart den och med huvudvärken la jag mig sova när klockan var 2 på natten =) Jag skulle vakna klockan 11 idag, men jag råkade stänga av alarmet och ställde på ljudlös?! Så jag vaknade efter en timme av en mardröm :S
Snart ska jag klä på mig och åka till piano lektion, piano läraren fyller år idag så ska också köpa blommor =)
Har ni sett hur mycket snöö det är, helt otroligt, den kom precis när vintret ska ta slut. Jag orkar inte mer med vintern jag vill ha vååår :) eller sommar!!!!! =)
Hinner inte skriva mer, bussen kommer snart...

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Glöm inte att visa örhängena^^

2009-02-24 @ 18:46:26
URL: http://reasonable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0