22februari

Heej där!

Ringer Lilian  för 20:e gången och hon svarar inte :@ Varför? Undrar om  det har hänt något eller så hör hon inte. Haha. Aja, ska försöka ringa om tio minuter igen :) Vad har ni gjort idag? Jag vaknade rätt sent idag och såg från fönstret att det SNÖADE fmin tanke var dåå "snöbollskrig" men med vem? Jag tänkte om min kusin skulle komma och sova över så skulle vi kunna köra snöbollskrig, men hon kunde inte idag så det blir kanske imorgon, hopaps att snön ligger kvar då =D När jag åt klart frukost så började jag att städa och efter så gick jag till affären och skulle köpa mjölk, när jag gick ut så snöade det, man blev så glad. =)
När jag kom hem så tittade jag och min lilebror på olika filmer och sedan så hjälpte jag pappa att laga mat =) Ja, och nu lyssnar jag på Leona Lewis jag tycker att hon är fett bra, speciellt hennes röst som är helt fantastisk!
Snart ska jag börja sjunga karaoke ;) Eller jag ska göra det nuu :P

See jaa
   
Jag i fredags!                                                              Jackan, köpt igår från Mexx.

 
Så fint med snö!!!                                                       Jaaag =)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-24 @ 12:12:03
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0