20februari

Heej däär :)

Kom hem för ungefär 40 min. sen från bilden, och åt nyss haha, och nu så sitter jag vid datorn :) Roligt =)
I skolan, idag har det gått bra, man orkade inte vakna och gå till skolan! På morgonen var jag jättetrött, efter klockan 9 blev jag pigagre och gladare :)
Efter skolan så sprang jag till bilden, ABF huset där bilden är ligegr inte så långt ifrån min skola, det tar kanske bara 10 min att gå, skönt! På bilden så satt jag och målade, när klockan var 17 så kom jag på att Lilian är på väg hem från Romme, så jag ringde henne och hon satt då i bussen det var roligt att höra henne:) Jag har aldrig åkt skidor,jag har inte ens stått på dem XD Lilian åkte för första gången idag och hon sa att det var jätteroligt =D Jag får väl prova att åka skidor nästa år :P eller så kanske åker jag med familjen på sportlovet som är äntliiiigen hääär :)
Jag är så glad att det är sportlov, äntligen får man slippa skoldagarna och sova, att gå i skolan är jätteroligt, men att få betyg näää.... :/
Jag ska nu kolla på en film som heter "Confessions of a Shopaholic" ;)

Skriver och lägger bilder senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0