19februari

Idag så är det den 19 februari och om exakt en månad fyller Lilian år Weeey :D Just nu är Lilian sjuk :( Krya på dig <33

I skolan idag så har det faktiskt gått jättebra jag var jääätte, jätteglad idag vet inte varför ?? Haha. Jag fick 2 st.MVG idag vilket jag är glad över haha och sedan fick jag VG+ :) Jag fick MVG på min svenska berättelse och sedan fick jag också MVG på bilden och VG+ fick jag på HKK jag var bara en poäng ifrån MVG:n hahah :))) 
Man blir ju jätteglad efter det och hoppar runt. På vägen hem så åkte jag med Louise det visade sig att hon bor typ 10 minuter ifrån mig :)) Så vi hade sällskap :D
Nu så måste jag göra svenska, SO och franskan hah

Lägger ut bilderan lite senare

Heej :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0