17februari

Heej heej

Ouf, vad trött jag är. Jag verkade inte vara så himla trött på morgonen :/
Idag så var det bio time i skolan vi gick och tittade på en film som heter "Kärlek 3000", det var sådär, problemet i själva filmen var att skådisen var helt konstig:S Han talade inte ren svenska och det var det som förstörde allt, om man skulle byta ut skådisen mot någon snygging då skulle filmen vara perfekt.
efter skolan så träffade jag Lilian<3 vi åkte hem tillsammans och sedan så gick jag in i biblioteket och lånade boken "Twilight" hoppas att den kommer att vara bra :)
Sedan när jag kom hem så åt jag och tänkte börja göra svenska, men sedan gick jag till vardagsrummet och mamma satt på soffan och tittade på tv och jag la mig på andra soffan och somnade! Hur lyckas man?! efter en timme vaknade jag och var så himla trött, men stod upp ändå :/
Nu sitter jag här och tänker hur snabbt tiden går, jag menar att inte så länge sen var jag på väg hem med Lilian och nu så är jag hemma och ska snart sova?! Ibland kan man tycka "kan inte tiden bara stanna eller att det ska inte gå så himla fort, man vill ju hinna se allt och alla!" Ja, men ändå att leva är helt fantstiskt! Tycker jag haha :D  

... Hej då ska gå nu

Ha det bra :D Yulia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0