15 februari

Heeej allesammans :D

Sitter här vid datan, men egentligen borde jag sitta vid min piano och träna... Mhm, men jag orkar inte än, ska göra det om en liten stund :) Idag så har jag inte gjort så mycket än, har bara varit hemma och tänker vara hemma, måste läsa klart en engelsk bok som min lärare gav till mig... Jaa, sen imorgon är det skola och på tisdag ska jag på BIO med klassen vi ska se en film som heter " Kärlek 3000" hoppas att den kommer att vara bra :D Sen är det inte så mycket som händer under veckan för utom plugget. hehe.
Det var skönt med helg, äntligen fick man sova! Tänk om en vecka eller bara 5 dagar, så är det LOV, SPORTLOV WooW.... Haha

Kanske skriver senare ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0