Teest again :)

Hehe, nu är det dags för ett litet test igen. Såg testet på Vassas blogg<333

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

Aah :))  - Mina söta kusin, Alfia :)

- Vad har du för relation med nummer 20?

Ouuf, haha...ingen relation alls än så länge xD - *****

- När ska du träffa nummer 30?
När hon kommer tillbaks från sommarstugan ^^ - My darling Lilian <33

- Är nummer 18 söt?
Mm :)  - Fidan :D

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Öööh, ingen intryck alls ... - Hah...

- Gillar du nummer 14?
Aaah, hon är underbar och hjälpsam!!! - Emma ^^

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Aah, i skolan :) - Alice


- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?

Hon är i Göteborg just nu, kommer träffa henne i skolan :) - Harez <3 Saknar henne ... :)

- Är du nära vän med nummer 23?
Haha, aah - ......


- Har du gått på bio med nummer 4?
Ja, fast då var hela klassen med :) - Alida  :)

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Med min mentor Camilla? Haha, varför inte?!

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Med honom kan jag prata om allt. Han betyder mycket i mitt liv <33 - Min kusin, Artur <3 

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Aah :) - Cinthia :)

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Barndomsvänner - Söta Gulnaz :)


- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Har inte sett henne på jättelänge så jag vill bara se henne <333 - Iris ^^


- Vad är det sämsta med nummer 8?
Inget, hon är underbar.- Aselja

- Brukar du och nummer 16 träffas?

Jaa, älskar min moster <333


Puss och Kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0