Prao, stan, Lilian, centrum, hem :)

God kväll :)

Sitter och vchillar här på mitt rum :) Jag kom hem runt klockan 17. Fast jag blev släppt klockan 13 idag från min prao. Jag gjorde nästan inget på min prao plats... hade ingen uppgift, hoppas att jag kommer få det i morgon!

I alla fall efter prao:n åkte jag till stan och gick runt där lite sedan sms:e jag till min underbara vän Liliashka och undrade när hon slutar och hon skulle sluta 14.45 och klockan var då 13.50. Så jag stack till Karlaplan, gick runt där och sedan gick jag dumbom till tekniska högskolan, jag kunde åka buss men dumma mig gjorde inte det så fick fett ont i benen för att jag hade klack haha men det gick bra :)

Träffade Lilian och sedan gick vi till hennes mammas jobb där satt vi en liten stund och sedan gick vi för att hämta hennes syskon, där efter åkte vi hem.

Men jag gick till jakobsberg centrum och la undan en klänning som jag tänker köpa i morgon eller jag får se.
Hehe, bjuder på lite bilder också :)


Titta vad fint det är :) Jag trodde att sådana träd är bara
på kungsan men de var också på stationen Luma :)


Gick in till Gina tricot och såg en söt leopard kläning där:)
Det var faktiskt jättefin :D


Vet inte varför jag tog den hära bilden,men den blev faktiskt cool :)


Här satt man i bussen, jätteglad, haha :) Lilians söta syster Jessika <3 satt bredvid mig :)


Underbaraste, sötaste och vackraste Lilian och Jag :)

Så gick det till :)

Puss och Kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0