Ut

Shuleluj :)

Hur mår ni? Jag mår bara bra, är pigg och glad nu saknas bara kexchoklad :)
Jag vaknade runt klockan 12, pappa behövde hjälp och så. Plötsligt fick jag sms från Anastasija, hon skrev att hon åker till Jakobsberg?! Jag förstod inte varför, så jag undrade och hon sa att hon ska först till syster och sedan kan vi vara ute i jakobsberg :) Okej, sa ja. Varför inte vara ute i en sådan fin väder!? Dessutom så måste jag gå till centrum och titta på någon topp i färgen vit, svart eller ljusblå :)

Jag har ingen piano idag, läraren är fortfarnade sjuk så lektionen flyttas till torsdag tror jag :P
Men, men ska nu klä på mig :)

See yaa.
Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aw hjärtat, tack så jättemycket! ^-^

du är så himla söt att jag smälter lite grann. Puss :*

2009-04-07 @ 14:42:49
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

Hej! Har min första tävling hos mig och undrar om du skulle vilja delta? :)

Superfina priser att vinna :)

2009-04-07 @ 23:18:59
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Vasiliki

Tack älskling :)<3

2009-04-07 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0