TRÖTT ....

God kväll eller rättare sagt God natt på er :P

Jag kom hem för cirka 40 minuter sen :/ Mhm, kan ni tänka er jag kom till jobbet klockan 9 och var där till klockan blev 22.10 ?! Helt sjukt, men det var det värt !

I dag när jag kom till jobbet så var min handledare där och jag fick sitta och läsa lite tills klockan blev 10, då gick jag och min handledare för att göra en klipp :) Det var heelt amazing! Jag fick se hur man klipper och lägger in musik i en klipp och så såg jag hur man inspelar i ett litet, litet och VÄLDIGT tyst rum ljud där man säger vad som har hänt t.ex. Denna personen blev rånad då, då, då oh så, så, så :P Det var helt coolt :D
Efter det så fick jag sitta och välja lite musik till klipperna och så blev det en musik som var inte riktigt min stil :/ Men jag gjorde det bra i alf. min handledare gillade den  :)

Sedan åt man lunch tillsammans med Hasse Aro, coolt haha :)
Runt klockan 14 åkte jag på en konferens! Har ni hört om att i går vid klockan halv sex tiden var de en man och en kvinna som skottskadades :O Det har jag gjort och jag var på konferensen i dag angående det, då var det så att Polisen Conny Dahl pratade om vad och hur ungefär allt har hänt och sån dära grejer, efter det åkte vi ( jag, min handledare Jenny, Cissi och Sebastian) till platsen där det hära skott grejen skedde och jag kunde inte tänka mig att de skulle hända bredvid en SKOLA! Alltså jag blev så chokad :O Sedan såg man blod på platsen och det var ju äckligt först men sedan tänkte man inte på det.
Man har fortfarande inte hittade vem som sköt, men man misstänkte en som just nu har släpps ut efter rättegången...Så vet du något om fallet på Tyska stallplanen 1, Gamla stan, Stockholm som hände i Tisdags kväll ring efterlyst 08-702 00 90!
Haha xD

Efter de åkte vi tillbaks till kontoret och satt och gjorde det till en videoklipp :) Sedan runt 19 tiden åkte vi till Gärdet där jag skulle se hur man gör och filmar på en direktsändning, OMG och de är helt :O DET ÄR SÅ HIIIMLA COOLT!!! 
Sedan träffade jag Leif som var en riktigt skön gubbe, haha... han var såå rolig :) Så satt man där och pratade med alla :)

Slutade vid klcokan 22.10 och taxin kom 22.15 så då fick jag åka hem :)
Så var min dag.... jag är såå himla trött nu :( Ska nu in i duschen seen soova :) 

Lägger bilderna imorgon :) Lyckades ta en bild på mig och Hasse Aro :)

Puss och Kram <333 

Kommentarer
Postat av: Alex

fett coolt att praoa på efterlyst :O :D

2009-04-23 @ 15:25:24
URL: http://chubbybunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0