Test


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: Skoldagar: 06.15, Lov elr. Helg : sover....
Var köper du dina matvaror ifrån?: H&M, hah. Nej då, i alla möjliga matvaro butiker självklart ;)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: Det spelar ingen roll faktiskt, både och är roligt :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: Hm... något till min familj och vänner <3
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: Oj, då ja det tror jag x)
När var senast någon stötte på dig?: Förrigår :) (Lördag)
Vad åt du till middag senast?:  Köttbullar med makaroner :D
Kan du vissla?: Ja, fast jag är jättedålig på det xD
Tittade du på tecknat när du var liten?: Det är självklart :D
Äger du några popband t-shirts?: Nej, hehe...
När flög du senast?: Ehm... jag kan inte flyga. Haha. Nej, men det var nog sommar 2008 :)
Pratar du några andra språk?: jaopp, jag pratar: Arabiska, naj skojar bara. Jag pratar: Ryska, engelska och lite franska.
Har du gråtit offentligt?: Aah, det har jag faktiskt. Fast det var jättelänge sen...
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: Neej x)
Vad har du med dig in på bion?: Ehm... Popcorn?!
Vilket är ditt favoritämne i skolan?: Det är nog alla :)
När sov du senast på golvet?: Haha, det var kanske ett halvt år sedan xD
Vilken är din favorit drink?: Fanta :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: 6-9 timmar.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?: Femton, kan inte tro det ens?!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: Att allt kommer att bli bra, man måste bara kunna överleva det svåra))
Tycker du om att krama folk?: Hehe, jaa. Speciellt folket som betyder mycket för mig!!!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?: Amy Diamond och någon mer kommer inte ihåg x) + Haha, snövit!!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?: Nej, personen kanske var upptagen!!!!
Är du mörkrädd?: JA, speciellt då när man är ensam i ett hus eller lägenhet och allt är mörkt!
Tre saker du alltid har med dig?: Min mobil, min väska och sl-kort.


Kommentarer
Postat av: Anastasija

Du är snövit och juste skulle jag kunna få en kram??? :P <333333333

2009-04-07 @ 22:24:15
Postat av: Yulia

Haha xD

aah, visst kom hit så får du en gummsi björn kram :)

2009-04-08 @ 00:05:47
URL: http://mushy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0