Helg

Hej bloggen :)

Har ni haft det roligt? Det har i allafall jag haft :) Som de flesta vet så åkte jag på kryssning tillsammans med mina kusiner och min familj.

Efter skolan i fredags sprang jag snabbt hem och hemma packade vi gejer och körde iväg, sedan när vi var på plats fick vi biljetterna och gick till båten. När vi hållde på att gå in i båten så såg jag hur det var fint ute, det var nämligen solnedgång!!! Jag sprang snabbt till vår hytta och la våra saker sedan ropade jag på mina kusiner och min lillebror och vi sprang upp för att titta på solnedgången och ta kort.
När vi kom upp så var det så himla fint, så vi började på en gång ta massa kort :) Det var verkligen jätte, jättefint jag har aldrig i mitt liv sett något finare :D
Vpra föräldrar kom upp liten senare och vi fortsatt att ta en massa kort :D Efter det så hade vi en underbar kväll med massa god mat och massa fniss ock skratt :D

Nästa morgon vaknade jag, min kusin och min mamma klockan 7.00 och gick ut för att titta på Åbo. Åbo var väl ganska okej, men Stockholm är mycket, mycket finare :) Vi tog kort som vanligt och efter cirka 2 timmar så gick jag in i hyttan för att ta något att äta sedan la jag mig på sägen och somnade XD
Vaknade runt 12 tiden och då var det dags att äta i Viking Buffe, mmm, vad gott det var :)))
Resten av dagen så badade vi och tog en massa kort och båten stannade vid Mariehamn också så det var jätteroligt att se Mariehamn som var fin :)
Ja sådan var nog min Kryssning kommer aldrig glömma hur roligt och fint det var <333

Jag blev jättetrött efter resan så jag sov på vägen hem xD När vi kom hem gjorde jag inget speciellt bara slappnade av. 

Jag lägger ut bilderna påå kvällen :)
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0