Skola again :/

Weey alla :D

Ouuf, sitter i tåget och är på väg till skolan :/ Undrar verkligen varför skolan börjar så himla tidigt? Man hinner knappt plugga så måste man sova och sedan måste man vakna om cirka 6 timmar ?! Aja, sånt är livet.

Igår så pluggade jag på biologin =/ Rätt intressant men också konstigt, jag förstår inte lite där ... det handlar om muskler, leder och skelett :) :S
 Idag så har vi inget prov det är bara en läxförhör och på när jag skrev prov/läxförhör på fysiken så gick det faktiskt jättebra för mig fick MVG :D *GLAD*, jag blev ganska chokad för att fysik är det ämnet som jag förstår inte ... men jag klarade den :) Fjuuh :)

Efter skolan så måste jag snabbt rusa hem och runt klockan 17 - 18 så åker vi. Längtar verkligen, det är 12 timmar kvar ungefär haha.
Ja och jag kommer att skriva ;)

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0